Vispārējie garantijas noteikumi
1. SIA “IZYNET”, (turpmāk Pārdevējs) juridiskā adrese: Bonaventuras iela 3 - 22, Rīga, LV-1024, Latvija, interneta veikalā izynet.lv iegādātajai precei (turpmāk-
Prece) tiek nodrošināta likumā paredzētā preces atbilstība līguma noteikumiem (turpmāk
tekstā – Garantija):
a) Ja preci iegādājas Patērētājs (fiziska persona, kura iegādājas preci nolūkam,
kas nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad Garantija ir
spēkā 24 mēnešus (divus gadus) no Preces piegādes datuma saskaņā ar Patērētāju tiesību
aizsardzības likumu.
b) Ja Preci iegādājas Juridiska persona (persona, kura iegādājas preci nolūkam,
kas ir saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību) vai fiziska persona,
kura veic saimniecisko darbību un Preci pērk ar mērķi lietot to saimnieciskajā darbībā,
un Precei nav aizlieguma to izmantot saimnieciskai vai profesionālai darbībai, tad
Pārdevējs nosaka 12 mēnešus Garantiju no Preces piegādes datuma. Šis noteikums nesamazina
Ražotāja noteikto garantijas termiņu Juridiskām personām, kuru pēc 12 mēnešiem nodrošina
Ražotāja vai izplatītāja autorizētais servisa centrs (turpmāk- Serviss).
2. Patērētāja subjektīvais viedoklis par preci, tās īpašībām vai izpildījumu
(patika, nepatika) nevar kalpot par pamatu, lai uzskatītu, ka prece
neatbilst līguma noteikumiem. Piemēram, nepatīk telefona krāsa, prece izskatījās
savādāk, nekā datora ekrāna, utml.
3. Precei var tikt noteikta ražotāja garantija, kas var būt garāka nekā norādīts
šajos noteikumos. Izmantojot ražotāja nodrošināto garantiju, jāievēro šie garantijas
noteikumi, kā arī ražotāja definētie garantijas spēkā esamības un izmantošanas nosacījumi.
Kad Garantija ir spēkā?
4. Jebkura Garantija ir spēkā tikai tad, ja Pircējs var uzrādīt darījuma apliecinošu
dokumentu (čeku vai rēķinu - pavadzīmi), un Pircējs Preci ir lietojis ievērojot
Preces lietošanas instrukciju un rīkojies atbilstoši Garantijas noteikumiem.
5. Precēm, kurām Preces lietošanas instrukcijā vai citā pievienotajā dokumentā norādīts,
ka Preces uzstādīšanu jāveic profesionālim, Garantija ir spēkā, ja Pircējs var uzrādīt
dokumentus, kas apliecina šādas Preces uzstādīšanu ar licencēta servisa vai kvalificēta
speciālista starpniecību.
6. Patērētājs var pieteikt prasījumu par līgumam neatbilstošu preci, iesniedzot
prasījuma pieteikumu Pārdevējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces
neatbilstību līguma noteikumiem.
7. Juridiska persona vai saimnieciskās darbības veicējs, var pieteikt garantijas
prasījumu 2 nedēļu laikā no dienas, kad atklājis Preces defektu vai bojājumu.
Kad Garantija nav spēkā?
8. Garantija nav attiecināma uz Preces komplektā ietilpstošajiem aksesuāriem
(akumulatoriem, baterijām, savienojošiem vadiem, putekļu sūcēju maisiem un birstītēm,
spuldzītēm, drošinātājiem, filtriem, eļļām un smērvielām, un citiem komplektējošiem
elementiem), kam ekspluatācijas procesā rodas dabīgais nolietojums vai kuru periodiska
nomaiņa paredzēta lietošanas noteikumos vai ir saprātīgi sagaidāma, ņemot vērā preču
parasto funkcionalitāti (piemēram, putekļu sūcēju maisu nomaiņa, pļaušanas asmeņu
vai auklas nomaiņa).
9. Garantija nav attiecināma gadījumos, kad Preces bojājums vai defekts radies šādu
iemeslu dēļ:
- Prece ir izmantota citiem mērķiem, nekā paredzējis ražotājs;
- Iestājies dabīgais nolietojums (piemēram, bateriju resurss, akumulatori, riepu nodilums, apavu, cimdu un citu apģērbu nolietojums, filtru nolietojums, utml.);
- Neatbilstību rašanās iemesls ir neatbilstoša iestrāde, montāža vai uzstādīšana;
- Neatbilstību rašanās iemesls ir neatbilstoša Preces sagatavošana darbam vai ekspluatācija (tai skaitā mehāniski bojājumi), neievērojot Preces Ražotāja norādes Preces instrukcijā vai Preces aprakstā;
- Bojājumi no kritieniem, ja vien Preces Ražotājs nav tieši norādījis, ka Prece ir droša pret kritieniem;
- Veikts nesankcionēts remonts (piemēram, atvērts korpuss, izjauktas Preces detaļas, mehānismi u.tml.), ko Preces ikdienas ekspluatācijā nav paredzēts veikt, un to veikusi persona, kas nav Servisa pārstāvis;
- Tiek konstatēts, ka bojāta Preces ražotāja garantijas plombe vai sērijas numurs;
- Izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto Preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus;
- Izmantota pirātiska vai neatbilstoša programmatūra (datortehnikā vai mobilajā telefonā);
- Nav veikta regulārā servisa apkope (precēm, kam tāda ir nepieciešama);
- Nav veikta savlaicīga nolietoto elementu nomaiņa, kas izraisījusi turpmākus Preces bojājumus;
- Prece bijusi pakļauta instrukcijā neparedzētai apkārtējās vides ietekmei (neatbilstoša temperatūra, mitrums, dabas stihijas - zibens, ugunsgrēks, plūdi u.c., un svešu priekšmetu - šķidrumu, kukaiņu u.c. objektu, nokļūšanai tās detaļās);
- Prece tika izmantota saimnieciskai vai profesionālai darbībai, bet šāda
Preces lietošana nav norādīta Preces instrukcijā vai Preces aprakstā;
- Prece tika lietota jau pēc defekta vai bojājuma konstatēšanas un šādas Preces
lietošana izraisījusi turpmākus defektus vai bojājumus;
- Prece ir jebkādā veidā pārveidota (piemēram, apģērbs ir pāršūts, pārkrāsotas mēbeles, pārvilkts mēbeļu audums u.c. jebkādi pārveidojumi)
10. Gadījumos, kad Prece ir uzstādīta, iebūvēta, ieklāta, un, nesaskaņojot ar
Pārdevēju vai Servisa pārstāvi, tiek demontēta pirms diagnostikas, un Preces defekta
iemeslu nav iespējams noteikt, tad Pārdevējs pieņem, ka defekta rašanās iemesls
ir Preces nepareiza uzstādīšana, iebūvēšana, ieklāšana vai lietošana un Garantija
tiek atteikta.
11. Gadījumos, kad diagnostikas veikšanas rezultātā tiek konstatēts, ka uz Preces
defektiem nav attiecināma Garantija, Serviss var pieprasīt Pircējam segt diagnostikas
izdevumus saskaņā ar Servisa cenu lapu.
Preces nogādāšanas kārtība neatbilstības izvērtēšanai
12. Preces atbilstība līgumam izvērtēšana, Preces diagnostika un remonts tiek
nodrošināts ar Servisa starpniecību Latvijā un ārpus tās. Ja Serviss atrodas ārpus
Latvijas, Pārdevējs nodrošina Preces nosūtīšanu no veikala uz Servisu un atpakaļ.
13. Preces pieņemšanas punkts, uz kuru Pircējam jānosūta Prece:
· Rīgas T/C Juglas Centrs - Omniva Pakomāts norādot saņēmēja telefona Nr. +371 28884444
un jāpievieno garantijas veidlapu un pirkuma dokumentus.
14. Pirms datortehnikas vai mobilo telefonu nosūtīšanas garantijas servisā parūpējieties
par tajā esošo datu saglabāšanu, izveidojot rezerves kopiju, jo diagnostikas vai
remonta laikā dati var tikt neatgriezeniski zaudēt.
15. Iekārtās, kas tiek nosūtītas garantijas servisā, nedrīkst atrasties Pircēja
vai citu personu personas dati, SIM kartes vai atmiņas kartes. Pārdevējs neatbild
un nesedz izdevumus par informāciju, kas atrodas nodotajās iekārtās, atgūšanu un
atjaunošanu, kā arī nenodrošina un negarantē fizisko personu datu aizsardzību.
16. Nosūtot Preci garantijas servisā, precei jābūt:
- Pilnā komplektācijā, kas ir neatņemama sastāvdaļa Preces neatbilstības izvērēšanai. Preces nepilnīga komplektācija var kalpot par iemeslu Preces pieņemšanas atteikumam;
- Iepakotai, kas ļauj preci droši transportēt uz Servisu, samazinot vizuāla
un mehāniska bojājuma iespējas.
17. Pārdevējs apņemas novērst Preces neatbilstību vai sniegt citu risinājumu pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 30 dienās, ja Serviss atrodas Latvijā vai 45 dienās, ja Garantija tiek apkalpota Servisā ārpus Latvijas.